Case: 

producent kosmetyków po goleniu

Target: 
młodzi mężczyźni zaczynający przygodę z tą kategorią produktów
Cel: 
stworzenie portretu grupy docelowej
Problem do rozwiązania: 
realizacja dużego badania na kilkusetosobowej próbie, czyli: drogo i długo…
Nasz pomysł: 
Mniej ważna jest liczba osób, ważniejsza jest wnikliwa ich obserwacja!
Nasza metoda: 
Staranny dobór 100 osób, idealnie odzwierciedlających badaną grupę docelową pod względem istotnych parametrów. W miejsce klasycznego wywiadu, dzienniczek on-line, który respondent wypełnia na komputerze albo komórce. 10-dniowa obserwacja. Obejmująca nie tylko korzystanie z kosmetyków, ale też nastrój, emocjonalne doświadczenia produktu, konsumpcję mediów, życie towarzyskie itp.
Efekt: 
Pełniejsze, bardziej wartościowe wnioski, zaskakujące insighty - szybciej i za niższą cenę.